Wat is het?
We oefenen in een klein groepje met de Nederlandse taal. Spreken, luisteren, de taal begrijpen. We praten samen over allerlei onderwerpen. Er zijn boeken en kranten om te lezen. We doen taalspelletjes. Je kunt oefenen op de computer. Er zijn veel andere mensen die ook Nederlands oefenen. We drinken koffie met elkaar en het is gezellig.
Voor wie?
Het is voor iedereen die de Nederlandse taal wil oefenen.
Deelname na intake
Wil je naar de Taalinloop komen? Je doet eerst een intake. Kom naar het Inloopspreekuur. Irma doet een intake met jou. Erna kun je oefenen.
Vragen? Stuur een e-mail naar ijsselstein@taalhuislekstroom.nl of bel 06 20 33 29 29.